×

×

Gràcies a aquesta mesura, la companyia eliminarà 48 tones de plàstic cada any, i convertirà la resta de tones extres en 100% reciclables.

FERRER, especialitzada en l'elaboració i distribució de peix fresc i congelat amb més de 90 anys d'història, continua amb la seva aposta per la cura i respecte pel medi ambient renovant els materials de tots els seus envasos en congelat amb el ferm propòsit de liderar el mercat en aquest aspecte i reduir al màxim l'impacte mediambiental.

Després d'un llarg projecte d'I+D de la mà d'experts líders en materials, l'empresa ha llançat al mercat el seu icònic envàs skinpack amb una base de plàstic mono-material 100% PET, elaborada amb fins a un 30% de plàstic reciclat. Aquesta base, a més, és totalment reciclable contribuint així a fomentar l'economia circular i la sostenibilitat.

El packaging presenta un disseny paper-like molt atractiu i innovador visualment, fet a base de tintes superficials, que han estat dissenyades i personalitzades en exclusiva per a Ferrer. Per a un òptim reciclatge, l'envàs compta a més amb un sistema d'obertura fàcil que facilita la separació de la base del film superior per part del consumidor (aquest últim, encara no reciclable).

Amb aquesta innovació, Ferrer respon a la demanda creixent dels consumidors que reclamen compromís a les empreses per fer front al problema de l'excedent de plàstic a nivell mundial. Aquesta mesura implicarà la reducció de fins a un 18% de plàstic i, en conseqüència, la reciclabilitat de 48 tones de plàstic anualment.

Aquesta aposta de Ferrer per materials més sostenibles també inclou a curt termini, la reformulació del plàstic de les seves bosses o el canvi de materials dels envasos termoformats, isopacks i vacuums que engrossiran sens dubte aquestes dades.

Aquest replantejament i rellançament de la gamma, està alineat amb l'estratègia de sostenibilitat de la companyia que ja compta, a més, amb la certificació de pesca/aqüicultura sostenible MSC/ASC.