"Tenir seus per tot el territori ens permet arribar a tothom"
TREBALLA AMB NOSALTRES
T'estem buscant! Troba aquí les ofertes de feina disponibles actualment per centres de treball, o inscriu-te al formulari perquè et poguem conèixer
Ofertes vigents
La persona seleccionada estarà dins l’equip de comercials de telèfon a les nostres oficines de Vic, i les seves principals funcions seran:
- Venda i recepció de comandes via telefònica de la cartera de clients i grans comptes
- Gestió i seguiment d´incidències vàries.
- Introducció de dades de clients així com de vendes a través del programa informàtic SAP.
- Coordinació amb el departament comercial i KAMs
- Control i gestió dels contestadors i correu comercial.
Busquem una persona que estigui acostumada a realitzar tasques administratives, amb habilitats de comunicació, organitzada i resolutiva.
Imprescindible ser usuari habitual d’ofimàtica (Word, Excel, Outlook) i tenir un bon nivell de català i castellà parlat, escrit i llegit.
Formació grau mig o superior en administració.
Es valorarà molt positivament tenir coneixements de producte i del sector de peix fresc i marisc, experiència en el programa informàtic SAP i tenir experiència en atenció al client.
Horari: 40h setmanals, de dilluns a dijous de 8:30h a 17h (mitja hora per dinar). Divendres de 8h a 15h.
Tipus de contracte: Indefinit.
Salari: A partir de 20.800€ bruts/anuals (14 pagues) + variables negociable segons vàlua
La persona seleccionada estarà dins el Departament d’Operacions, a la delegació de Vic i les seves principals funcions seran:
- Recepció, ubicació i reubicació de gènere.
- Abastar gènere per permetre la preparació de les comandes.
- Càrrega i descàrrega de camions.
- Ús de toro frontal, preparadora de comandes i trilateral.
- Suport a tasques de magatzem si és necessari.
Busquem una persona dinàmica i activa, amb capacitat de treball en equip, en disposició de carnet de toro i amb experiència en magatzem, sense inconvenient per treballar en fred a baixes temperatures.
És imprescindible tenir experiència portant toro i carnet de torero vigent.
Horari: 40h setmanals, de dilluns a divendres en torn intensiu de matí.
Tipus de contracte: Indefinit.
Salari: 21.520€ bruts anuals (14 pagues).
La persona seleccionada s’incorporarà al departament de Distribució, a la nostra delegació de Mercabarna i s’ocuparà de fer la ruta de Sant Pere de Ribes – Sitges:
- Realitzar la distribució de productes als clients segons ruta assignada.
- Retornar els albarans degudament signats diàriament.
- Omplir les fulles d’incidències.
- Realitzar el cobrament d’alguns clients al comptat i fer la liquidació a l’arribada.
- Mantenir el vehicle en condicions òptimes de neteja.
- Vetllar pel compliment de les normes higiènic-sanitàries corresponents.
Busquem a una persona responsable i amb ganes de treballar, activa i dinàmica, amb disponibilitat per realitzar esforç físic.
Imprescindible Carnet B, així com poder acreditar els punts del carnet disponibles.
Es valorarà positivament tenir experiència prèvia en la conducció i/o distribució.
Horari: 40h setmanals, de dimarts a dissabte en torn de matí. Guàrdia un cop al mes diumenge i dilluns.
Tipus de contracte: Indefinit.
Salari: 20.920€ bruts anuals (14 pagues) + 1.200€ plus presència + plus guardia.
La persona seleccionada estarà dins el Departament de Qualitat, a la delegació de Mercabarna i les seves principals funcions seran:
- Assegurar l’aplicació dels reglaments i de les normes tècniques en la qualitat dels articles de consum
- Inspeccionar centres de producció, transformació, transport, manipulació, emmagatzematge i venda de productes per assegurar que s’ajusten a les reglamentacions i normes corresponents.
- Inspeccionar i controlar la qualitat de les mercaderies, importacions, productes acabats o fabricats, per tal d’assegurar que siguin conformes a les reglamentacions vigents i normes de qualitat preestablertes.
- Vetllar per l’aplicació de les reglamentacions i normes d’higiene, sanitat, etc. corresponents
- Registre i Gestió d’incidències i reclamacions internes i/o de clients
- Seguiment i control de les bones pràctiques higièniques/manipulació en les diferents àrees de l’empresa
- Desenvolupar, implantar i revisar l’etiquetatge de les operacions de peix fresc
- Bloquejar productes no conformes i gestionar-ne la incidència que se’n deriva
- Supervisar i realitzar controls derivats dels prerequisits (pla analític, control de l’aigua, control de plagues, etc.)
- Preparar i impartir les formacions necessàries en qualitat, bones pràctiques i seguretat alimentària al conjunt dels treballadors de l’empresa.
- Actualitzar l’arxiu d’especificacions tècniques dels articles distribuïts.
- Atendre inspeccions sanitàries
- Supervisar les mesures de control de plagues i el què se’n derivi d’aquestes.
Busquem una persona amb CFGS en Indústria Alimentària o similar, amb coneixements en gestió de qualitat en indústria alimentària i seguretat alimentària, i amb almenys 2 anys d’experiència en una posició similar. Es valorarà un nivell mitjà d’ofimàtica i un nivell A2 d’anglès.
Pensem amb una persona dinàmica i activa, amb capacitat de treball en equip, planificació i organització. Amb disponibilitat geogràfica ocasional per desplaçaments a la central i disponibilitat horària en torn de nit, així com esporàdicament de dia per auditories internes i externes i formacions.
Horari: 40h setmanals, de dilluns a divendres, el dilluns de 6h a 14h i de dimarts a divendres de 4h a 12h
Tipus de contracte: Indefinit.
Salari: A partir de 22.000€ bruts anuals (14 pagues).
En aquests moments no hi ha cap oferta activa.
En aquests moments no hi ha cap oferta activa.
En aquests moments no hi ha cap oferta activa.
En aquests moments no hi ha cap oferta activa.