"Tenir seus per tot el territori ens permet arribar a tothom"
TREBALLA AMB NOSALTRES
T'estem buscant! Troba aquí les ofertes de feina disponibles actualment per centres de treball, o inscriu-te al formulari perquè et poguem conèixer
Ofertes vigents
La persona seleccionada estarà dintre de l’equip de logística a les nostres oficines de Vic, i les seves principals funcions seran:
- Controlar el monitor de picking per veu, alliberant i confirmant a cada ruta la càrrega.
- Modificació de comandes amb errades.
- Expedició d’albarans
Busquem una persona que estigui acostumada a realitzar tasques administratives, organitzada i resolutiva.
Imprescindible ser usuari habitual de ofimàtica (Word, Excel, Outlook) i tenir un bon nivell de català i castellà.
Formació grau mig o superior en administració.
Es valorarà molt positivament tenir experiència en la realització de tasques d’administració en l’àmbit logístic, experiència amb el programa informàtic SAP.
Horari: 40h setmanals, de dilluns a divendres de 14h a 22h.
Tipus de contracte: Temporal amb possibilitats de continuïtat.
Salari: 22.000€ bruts/anuals (14 pagues).
La persona seleccionada estarà dins el Departament de Qualitat, a la delegació de Vic i les seves principals funcions seran:
- Assegurar l’aplicació dels reglaments i de les normes tècniques en la qualitat dels articles de consum (desenvolupar, implantar, revisar, actualitzar: etiquetatge, especificacions tècniques,…)
- Inspeccionar centres de producció, transformació, transport, manipulació, emmagatzematge i venta de productes per assegurar que s’ajusten a les reglamentacions i normes corresponents
- Inspeccionar i controlar la qualitat de les mercaderies, importacions, productes acabats o fabricats, per tal d’assegurar que siguin conformes a les reglamentacions vigents i normes de qualitat preestablertes
- Vetllar per l’aplicació de les reglamentacions i normes d’higiene, sanitat, etc. corresponents
- Registre i Gestió d’incidències i reclamacions de clients
- Seguiment i control de les bones pràctiques higièniques/manipulació en les diferents àrees de l’empresa
- Realitzar el suport documental i l’atenció a clients i cadenes, així com en la renovació de certificacions
- Desenvolupar, implantar i revisar l’etiquetatge de productes de fàbrica.
- Desenvolupar, implantar i revisar el disseny d’importacions així com el correcte desenvolupament d’aquestes i la documentació associada.
- Actualitzar l’arxiu d’especificacions tècniques dels articles distribuïts i l’alta de nous productes
- Resposta a qüestionaris de clients, homologació i avaluació de proveïdors, control del bard fraud
- Seguiment dels canals d’alertes i notificacions alimentaries oficials
- Bloquejar productes no conformes i gestionar-ne la incidència que se’n deriva.
- Preparar i gestionar les cates dels productes.
Busquem una persona amb CFGS en Indústria Alimentària o similar, amb coneixements en gestió de qualitat en indústria alimentària i seguretat alimentària, i amb almenys 2 anys d’experiència en una posició similar. Es valorarà un nivell mitjà d’ofimàtica i un nivell A2 d’anglès.
Pensem amb una persona dinàmica i activa, amb capacitat de treball en equip, planificació i organització.
Horari: 40h setmanals, de dilluns a dijous de 9h a 18h (1 hora per dinar) i els divendres de 8h a 15h.
Tipus de contracte: Indefinit.
Salari: 24.000€ bruts anuals (14 pagues).
La persona seleccionada s’incorporarà al departament de Distribució, a la nostra central de Vic i s’ocuparà de:
- Realitzar la distribució de productes als clients segons ruta assignada.
- Retornar els albarans degudament signats diàriament.
- Omplir les fulles d’incidències.
- Realitzar el cobrament d’alguns clients al comptat i fer la liquidació a l’arribada.
- Mantenir el vehicle en condicions òptimes de neteja.
- Vetllar pel compliment de les normes higiènic-sanitàries corresponents.
Busquem a una persona responsable i amb ganes de treballar, activa i dinàmica, amb disponibilitat per realitzar esforç físic.
Imprescindible Carnet C, CAP i targeta de tacògraf, així com poder acreditar els punts del carnet disponibles.
Es valorarà positivament tenir experiència prèvia en la conducció i/o distribució.
Horari: 40h setmanals, de dilluns a divendres en torn de matí.
Tipus de contracte: Fixe-discontinu amb possibilitats de continuïtat.
Salari: 24.500€ bruts anuals + 1.200€ plus presència (14 pagues).
Busquem una persona per incorporar-se al Departament de IV Gamma de la nostra delegació de Mercabarna. Les seves funcions principals seran:
- Tallar, filetejar i polir el peix fresc segons demanda del client i formació facilitada per Ferrer.
- Conèixer el procés tant de la sala de preparació de comandes com administrativa i operativa que succeeix durant la nit, abans i després, per tal de donar un valor afegit a la feina desenvolupada.
- Conèixer la numeració de les rutes i on són aquestes assignades.
- Fer de filtre de la qualitat del peix que entra a sala.
Busquem una persona amb 2 anys d’experiència al sector del peix fresc, i que sigui metòdica, responsable, dinàmica, amb capacitat per treballar en equip.
Es valorarà positivament que tingui formació i curs de filetejador/a, bones pràctiques en manipulació i formació a APPCC.
Horari: 40h setmanals, de dilluns a divendres de 22:00h a 06:00h.
Tipus de contracte: indefinit.
Salari: 22.200€ bruts anuals (14 pagues) + 600€ plus.
En aquests moments no hi ha cap oferta activa.
En aquests moments no hi ha cap oferta activa.
En aquests moments no hi ha cap oferta activa.
En aquests moments no hi ha cap oferta activa.